Valborg och mera!

Jag vet att jag inte bloggat på länge, men det har hänt massa saker så jag inte velat/haft lust att blogga.
Men dom sakerna är personligt och jag vill inte skriva det i bloggen, och desutom har jag inte mycket tid.
Men skulle kunna om jag hade mer viljestyrka ;) . Men beklarar för att jag inte bloggat. 
Och ska försöka göra det så fort det händer något! Ska även piffa upp bloggen snart får man hoppas!
Det var det och såklart vill man ju också inte sitta vid datan när det är sånt här fint väder O.o



V A L B O R G  I  K N I V S T A .


( B R A S A N)     30/4 - 09

Åkte dit med Annica vid typ halv 7 - 7 ? Jag vet faktiskt inte.. Men vi träffade -
några andra där och gick runt och köpte saker :) Sen tände dom brasan -
vid 8  och det var otroligt varmt för att vi stog nära !


(F Y R V E R K E R I E R N A ) 

Sen small det klockan 10! Riktigt mörkt var det då! 



Det var allt , pusshej  <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0