T I V O L I

Åkte på Tivoli idag, vid Gränby centrum ungefär. Det var otroligt hur mycket -
Det pirra i magen !


Åkte den här karusellen som är kallad 'klon' shiiet, kan inte fatta att jag
åkte den, den åkte upp och man satt typ upp och ner ? Och den snurra
också samtidigt, jag blunda och kunde inte skrika! Det var sådant tryck
så man inte kunde andas ? Den åker jag aldrig igen!


Och så kommer vi till virvelvinden det var okej den första andra gångerna
men sen blev man för snurrig och höll på att spy! Vi tog alltid dom bästa
vagnarna som hade bäst snurr! Det var snurrigt och värsta kräkuppkallning!


Vi tänkte åka batman men aldrig i mitt liv! Den snurra först vid sidorna och
sen åkte den upp och ner! Om jag skulle åkt den skulle jag nog aldrig kunna
stå på mina bara ben! Skulle skakat som om jag hade förfysit ! hahaha x)


Och Tivolit (fast det var mycket större) , det var otroligt härligt att får åka lite
karuseller men efter hade man ont i magen och höll på att kräkas flera gånger -
än har det inte gått över! Men det kanske också var för att jag var så smart och
inte åt frukost, lunch eller mellanmål ! Det ska jag tänka på nästa gång ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kostade det ?

2011-05-01 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0