STORT BOKTIPS!

Om någon helst har någon smak på böcker har jag iallafall ett bok tips: Harry Potter .
Jag läser den andra boken och är snart på halva och jag har läst den i ca, 2 dagar.
Den är otroligt bra, bara man ger den en chans. Man kan faktiskt inte säga att den
är dålig innan man kommit in i den, eller bara kommentera för att man sett filmen.
För jag lovar er, boken är bara sååå mycket bättre än filmen !
Men av den första boken kan det vara lite svårt att hålla reda på alla namn, men -
när man läst den så fattar man, den är spännande och det är roligt med magi.
Det går inte att förklara med ord hur bra den är ? Det är mer än bara så.
Jag lovar er, om ni inte läser böckerna , då fattar ni verkligen inte vilken chans ni missar.
För harry potter böckerna kommer vara MYCKET sällsynta snart. Och det kommer -
vara mycket svårt att få tag på böckerna, så det gäller att vara bra ute innan det är försent !
Man får bara inte ge upp bara för att en sida kanske inte är så bra som den ena.
Bara gå för det!


Första boken, Harry potter och de vises sten.


Den andra boken, Harry potter och hemligheternas kammare.

L Y C K A   T I L L !

Kommentarer
Postat av: Carro

Ey du!

Du läser INTE min blogg.

2009-05-14 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0